Lola, Azizah (2022) PENINGKATAN KUALITAS PRODUK DAN KUALITAS PELAYANAN UNTUK MENCAPAI KEBERLANGSUNGAN USAHA (Studi Kasus: Nasi Bebek Mba Dewi). Skripsi thesis, Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi Indonesia Jakarta.
Text (Cover + Abstrak)
Cover + Abstrak.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (107kB) |
|
Text (BAB 1)
BAB 1.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (100kB) |
|
Text (BAB 2)
BAB 2.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (160kB) |
|
Text (BAB 3)
BAB 3.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (76kB) |
|
Text (BAB 4)
BAB 4.pdf - Other Restricted to Repository staff only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (162kB) | Request a copy |
|
Text (BAB 5)
BAB 5.pdf - Other Restricted to Repository staff only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (44kB) | Request a copy |
|
Text (Daftar Referensi)
DAFTAR REFERENSI.pdf - Other Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (115kB) |
|
Text (Lampiran)
LAMPIRAN.pdf - Other Restricted to Repository staff only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (176kB) | Request a copy |
Abstract
Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui peningkatan kualitas produk dan kualitas pelayanan untuk mencapai keberlangsungan usaha di nasi bebek mba Dewi. Untuk mendeskripsikan proses peningkatan produk dan layanan dalam mencapai keberlangsungan usaha periode 2018-2021 yang dilakukan oleh Nasi Bebek Mba Dewi. Hasil penelitian menunjukkan bahwa Peningkatan kualitas pelayanan yang diterapkan oleh Nasi Bebek Mba Dewi sudah baik dengan memberikan pelayanan yang ramah, sopan dan cepat tanggap dalam melayani konsumen. dan peningkatan kualitas produk yang diterapkan oleh Nasi Bebek Mba Dewi sudah baik yaitu dengan menambahkan menu baru sesuai dengan yang diharapkan konsumen. Upaya dalam meningkatkan kualitas produk untuk keberlangsungan usaha Nasi Bebek Mba Dewi mempromosikan atau memasarkan produknya melalui media sosial seperti whatsapp, facebook dan aplikasi online. This research aimsto find out the improvement of product quality and service quality to achieve business continuity in nasi bebek mba Dewi. To describe the process of improving products and services in achieving business continuity in the period 2018-2021 conducted by Nasi Bebek Mba Dewi. The results showed that the improvement in the quality of service applied by Nasi Bebek Mba Dewi was good by providing friendly, polite and quick response services in serving consumers.and the improvement in the quality of products applied by Nasi Bebek Mba Dewi was good, namely by adding a new menu in accordance with what consumers expected. Efforts in improving the quality of products for the sustainability of Nasi Bebek Mba Dewi business promote or market their products through social media such as whatsapp, facebook and online applications.
Item Type: | Thesis (Skripsi) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Contributors: |
|
||||||||
Uncontrolled Keywords: | Kualitas produk, kualitas pelayanan, dan keberlangsungan usaha | ||||||||
Subjects: | Akuntansi > Akuntansi Keuangan | ||||||||
Divisions: | S1 Akuntansi | ||||||||
Depositing User: | Mrs Lola Azizah | ||||||||
Date Deposited: | 03 Jan 2022 05:57 | ||||||||
Last Modified: | 03 Jan 2022 05:57 | ||||||||
URI: | http://repository.stei.ac.id/id/eprint/6544 |
Actions (login required)
View Item |